i've got mail, again.

Idag knackade det på dörren och när jag öppnade fick jag ett stort kuvert i handen av brevbäraren. Blev så glad när jag öppnade det och såg en stor röd rosett med skvallertidningar och svenskt julgodis! TUSEN TACK Matilda för den tidiga julklappen, det gjorde min dag!!

Annars har dagen varit lugn. Har haft en bra dag med barnen med lika mycket skratt. Tror det är för att julen närmar sig, haha! Kvällen spenderades på applebee's med hanna, johanna & johannas kompis siri från NJ.
Just det ja, svängde också förbi en affär idag och köpte mig själv en present. Får visa den på bild imorgon!

god natt ♥


Kommentarer
Postat av: Hemlis

Snart borde de komma ett till!! håll utkik i brevlådan!!! mohahahahah!!!! xoxo De bästa

2011-12-01 @ 11:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0