roller skating.

Gör ett snabbis inlägg för att jag ska upp om 3 timmar!

Dagen har i alla fall varit super lugn. Alla 3 barnen var på birthday party i eftermiddags så jag hade dagen för mig själv efter att jag kört dem dit. Kvällen spenderades med johanna och sofia, en störtskön tjej ifrån lucia tåget som går high school här. Tog oss en tur till the rollerskating rink där vi spenderade halva kvällen. Och jag kan säga så här, eloge till de servitriser som skatear och serverar samtidigt!! Det var ju inte lätt i början om man säger så.
Plockade sedan upp Hanna och drog till Newark där våran kväll avslutades!
Imon blir det New York för min del så dålig uppdatering...

god natt ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0