saturday.

Man märker när helgen sakta smyger sig på för då försvinner bloggningen helt och hållet. Jag ber om ursäkt för det och sa försöka att bättra det...

Lördagen spenderades hela morgonen i svenska kyrkan för lucia träning. Kaos blandat med bra och en massa härliga barn och sångröster. Drog mig hemåt för att sedan ta mig en tur till Tiger Maxx som Hanna så fint kallar det. Blev även en sväng till Christiana Mall och nu är det flesta julklapparna inhandlade, gott det!

Framåt 7 tiden åkte jag till en kyrka för att kolla på "kusin" Joshua som skulle spela. Träffade även Tory & Bo vilket var mycket trevligt! Grym konsert och julkänsla på hög nivå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0