sushi and christmas candy.

Saras födelsedag blev en toppen dag. På kvällen blev det ett besök på middle school för att se en julkonsert med Elin och sedan blev det hem med hela familjen för att äta sushi. Så gott och jag är stolt över mig själv att jag äntligen kan äta det!!

Idag var det mest lugnt på morgonen. Skypeade lite, slappade, ja hade de allmänt gött. Tog mig en promenad med båda hundarna innan jag åkte iväg för lite ärenden till posten och banken.
Kan meddela att jag för första gången i mitt 20 åriga liv har slarvat med mitt bankomatkort då jag shoppade lite för mycket utan att kortet sa ifrån. Detta slutade tyvärr i en overdraft på $198 varav $111 går direkt till banken som en overdraft fee...
Körde ännu en gång på leendet och förklaringen "jag är svensk" och fick ner min overdraft fee till halva priset. Så nu vet jag att mitt svenska trick fungerar både på bankmän och poliser!
Eftermiddagen var lugn. Hade barnen fram till 11pm idag så vi bakade lite julgodis och sedan låg det i säng vid 9. Så jag gottade ner mig i soffan framför top gun & med varm choklad innan föräldrarna kom hem.

image description
jag och elin påväg till julkonsert.

image description

image description
julgodiset.

Kommentarer
Postat av: rebeckaaaaaaaaaO

whaaat? du ÄR galen ! hade du inga pappa thor "Nödpengar" att lägga ut ? ;D hihihihi

2011-12-15 @ 13:36:47
URL: http://rebeckaoskarsson.blogg.se/
Postat av: M

Fjäskiiiiis! Sjukt att det funkar! Hahaha

2011-12-16 @ 10:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0