a day full of kids.

Vaknade som vanligt imorse. Tog mig till HAC där en kalorimaskin väntade på mig. Där hade jag en klänypa runt näsan och andades in/ut genom en tub som jag hade i munnen. Maskinen visade att jag bränner 2189 kalorier på en dag bara av att gå upp på morgonen. Så nu vet jag det! Tog mig en tur på springbandet efter det.

Hem och börja jobba & göra mina sysslor som idag bestod av lite tvätt, loada tvättmaskinen och sen var jag klar. Tog en sen frukost och fastnade framför en rolig film.
Idag var barnen hemma vid 1, halv dag i skolan. Tog en promenad med hundarna och Sara. Duscha valpen, matlagning och skype med tjejsläkten i Danmark. Saknar verkligen julshoppingen som de håller på med där borta. Vill också vara med!! Men ojj vad Skype är bra att ha så att man kan låtsas vara med i alla fall...

Kvällen har spenderats här hemma ikväll. Barnvakt för 7 barn då grannen hade middagsbjudning. Slutade med att hälften av dem somnade nere i källaren och jag gosa ner mig i soffan med en film på on demand. En helt okej och härlig kväll!
Imorgon är det dags för årets första Lucia träning i Svenska kyrkan.

god natt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0