baking.

Idag har det varit fullt hus här hemma!
Började dagen med ett body pump pass, död i både armar och ben!
Slappade lite här hemma och kollade på the last song innan Sara kom hem från skolan pga ont i magen. Bestämde oss för att göra bullar tillsammans, det får magen att må bättre. jag, Sara & Elin bakade ihop ett gäng fina bullar till oss, utan pärlsocker dock då det var slut.
Mitt i bakandet var det dags för matlagning också. Idag bjöds det på rice pilaf, bearnaise sås och fläsfile på grillen. Fick många credits för min goa mat, så yeay!

Så nu lider dagen mot sitt slut. Överväger vad som ska hända, har inte bestämt mig ännu...












Kommentarer
Postat av: Gillsingen

blev dom goda? smakade dom som mammas goda hi hi.... nästa gång får du göra från skratch, fast då blir det väl lussekatter!! /puss

2011-11-11 @ 09:13:13
Postat av: haha

gott, jag vill också ha!

gill, vill du bjuda mig på bullar? :D

2011-11-11 @ 14:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0