day off.

Idag var barnen lediga från skolan. Fråga mig inte varför men det var något om nåt val bla bla bla. Så morgonen började med skolarbete, och kalla mig knäpp när jag säger att jag saknar skolan lite. Nik skulle skriva om en av de alla 13 original colonies så vi blev sittandes i 3 timmar för att pyssla och skriva. Visste ni till exempel att John Winthrop var upptäckaren av Boston? Om inte så vet ni nu!

Efter en lunch drog jag med mig mina små barn, hundarna och de 2 grann barnen för att gå ner till club houset där vi hamnade på tennisplanen. Amerikansk fotball, basket och lek med hundarna slutade i en dödstrött Petronella. Kunde inte haft en bättre och soligare dag än detta. Shorts, varmt och strålande sol i November. Hem och laga mat och fixa iordning lunch inför skoldagen imorgon.

Kvällen spenderades på cafe Central Perk i Newark med hanna & johanna. Trodde att det skulle bli vanliga porslins koppar denna gången, men ack vad fel vi hade. Vi får dras med dessa arma take away pappers muggarna i alla fall...












Kommentarer
Postat av: Alida Claeson

Ååh va bra att du känner att du vill plugga, för jag har massa plugg som jag gärna vill ha hjälp med!!! hihihi

2011-11-09 @ 14:30:49
Postat av: mohahah

gött.. då kanske du kan bli lite smart! ;)

2011-11-09 @ 17:15:22
Postat av: beckibooobie

hallååååå? CENTRAL PERK? är de the same café where friends are?

2011-11-09 @ 22:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0