my shopping weekend.

Ja, jag tänker inte börja med att säga förlåt för dålig bloggning. Denna helgen har jag inte haft tid för datorn, inte ens för facebook!

Lördagen var det upp tidigt till Svenska kyrkan. Lucia övning och en salig blandning av svenskar, half svenskar, svenska ättlingar och amerikanare. Men all sång skedde på svenska vilket amerikanarna är jätte duktiga på, detta blir nog bra!
Efteråt begav sig jag & hanna till Christiana Mall för lite shopping. Egentligen julshopping med kom bara hem med kassar till mig själv... Lyckat!! Kvällen spenderades på Applebee's och på filmen Breaking Dawn. Bra men inte bäst. Jacob var en av anledningarna till att man satt som fastklistrad! Hemfärd till mitt kära hus till dunkande av 90-tals klassiker. En bra kväll!

Söndag morgon blev en sovmorgon. Jag & hanna bestämde oss för att åka till östkustens största mall king of prussia. Och ja det kan jag säga, det var stort! Även här var det tänkt att bli lite julklapps shopping. Men ne ne, kom hem med påsar till mig själv. Bilder får komma en annan dag. Tog oss även en sväng till IKEA som låg 10 min bort och hittade det som jag har längtat efter, julmust!! Nu står det en liten flaska var till varje familjemedlem och väntar på att få drickas upp på första advent. Längtar...

god natt ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0