my weekend.

Sitter här i soffan med Doug & Jenny. Har precis lärt mig det mesta om amerikansk fotboll. Det har bara tagit mig 1 månad, privat lärare, matcher på TV och internet till det. Så som ni förstår tänker jag inte ens ta mig tid att förklara detta spel på bloggen då det är helt omöjligt, vid frågor hänvisar jag till någon amerikanare.

Förlåt också för dålig uppdatering. Helgen har varit sjukt lugn! Häng med Hanna & Johanna i West Chester & Newark, film, lunch med familj och kusin, tjejkväll och shopping. En lugn och trevlig helg!

Imon är det en ny vecka, nya möjligheter. Och nu är det horrible bosses på on demand, ciao!





bilder lånade av hanna.

Kommentarer
Postat av: btw

den filmen är kass.

och lilla nella, kör man lexus så håller man båda händerna på ratten...

2011-11-07 @ 18:03:55
Postat av: M

Sjuuuukt dålig film!!

2011-11-08 @ 11:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0