preparations.

Gårdagen spenderades hemma. Lite småjobbig dag med mycket tjöt och barn som in lyssnade. Förutom på kvällen då mina små underbaringar faktiskt städade hela källaren.
Träffade hanna senare då vi prövade på ett nytt café i Newark. Hamnade sedan i min säng i tittande på 90210.

Idag började jag dagen med ett pass på HAC med min PT. Sjukt jobbigt och ett hårt pass men oj vad härligt det kändes efteråt! Sedan var det full fart här hemma hela dagen! Barnen fick städuppgift, operation badrum kallades det och efteråt väntades svenskt godis som treat. Förberedelser inför thanksgiving med att hacka, skala, steka, koka, ja allt möjligt! Vi hann även med en kladdkaka och superfina candy turkeys.












Kommentarer
Postat av: Hemlis

Snart kommer ett skepp lastat!!!! Från vem avslöjar jag ej..mohaha!!!!! Pussss

2011-11-24 @ 17:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0