first sunday.

Vaknade i morse då det blev ite skypening med familjen hemma i Sverige. Roligt att se er igen! Gick upp och åt lite frukost. Var lite så där halv pinsamt. Ska man gå in i kylskåpet och ta själv? Ska jag fråga? Men de löste sig fint!
Någon timmer senare kom både Suzan och Marianne upp, både den nya och den gamla au pairen (de va i NYC igår). Så det var roligt att träffa dem för första gången! Frågade om jag ville me på en brunch vid 12.30 och det ville jag!
Så 12.30 åkte vi alla 3 plus 2 st till au pairer till ett ställe där vi åt. God mat var det och proppmätt blev man!
Efteråt blev de en tur till Tanger Outlet där vi kollade lite. Hittade lite smycken och en Michael Kors plånbok. Tog oss en tur till stranden där vi kolla solnedgången innan vi begav oss hemåt. På vägen hem blev vi stannade av polisen som sa att vi inte kunde fortsätta köra för att det var en memorial service på grund av 11 september. Så stannade till och kollade på den innan vi körde vidare.
Så har haft en härlig kväll med mum där vi har pratat en del om allt mellan himmel & jord i 2 timmar. Åh vad jag trivs bra här!

god natt ♥










Kommentarer
Postat av: Marc

finns det inget marc by marc by marc jacobs där eller :O?

2011-09-12 @ 22:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0