movie, hibachi and bonfire.

Sooooorry, har fått klagomål på mitt superduper duktiga bloggande. Ska bli bättre....

Dagarna här flyter på. Igår hade jag en playdate med pojkens bästa kompis. Blev en lång dag på lekplatsen med upp och ner för stegar, trappot, rutchbanor, jagandes i sanden. Kan meddela att jag va trött efter det... haha! Kom hem vid 5 tiden då jag fick ta hand om bebisarna. Och ja, jag klarade att leka med båda två vakna samtidigt utan att gråta och även lägga dem till sömns. The supermum is coming!
Framåt kvällen skulle jag och Marianne (au pairen som jag jobbar med) och Alina (en tysk tjej 5 min här ifrån) gå på restaurang. Blev Hibachi grillen igen, mysigt! Åkte sen ner till Southhampton där det blev bio. Hamnade på Contagious. En dålig film till följd av sömn i mitten av filmen. Hemma och sängen!

Denna dagen började med en manikyr och pedikyr inför dopet imorgon för bebisarna. Efteråt rännde vi en mass ärenden för att få klart allting. Träffade även moms föräldrar idag som kom igår kväll. Så trevliga och härliga människor! Fick en welcome-to-the-usa paket som bestod av bodylotion m.m, så gulligt! Åt middag vid 5 och sedan begav vi oss alla ner till stranden för en bonfire. Så mysigt då vi grillade marshmallows som vi la mellan kex och choklad, så gott!
















Kommentarer
Postat av: guiden

Får du tråkiigt nångång, tycker jag du skall åka till Port Jefferson. Ruuuskigt mysigt ställe :)

2011-09-18 @ 10:36:33
Postat av: polisen

Tyvärr har du inte åldern inne för att dricka alkoholhaltiga drycker!

2011-09-18 @ 16:41:01
Postat av: Jenni

Smoorse är AMAAAZING <3

2011-09-18 @ 17:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0