new york city.

Idag var city touren som de flesta au pairer hade väntat efter, dagen i New York. Vi hade classes hela morgonen fram till 12.45 sedan var det dags att åka.
Tog en tur ut till Staten Island med gratis färjan för att få en view av New York utifrån. Efteråt blev det en liten busstur förbi alla sevärdigheter innan vi stannade till på en cheesecake affär i Soho. Åkte vidare till 5th ave där vi stannade och skulle gå upp i The top of the rock. Riktigt coolt att se hela NYC igen och även the empire.
Efter detta lilla äventyr gick vi ett gäng tjejer till 5th ave igen och kollade affärer. Hann bara med forever21 innan det var dags för hemfärd igen. Har ju som sagt ett år på mig att göra NYC!

Så nu är det dags för läggdags. Imorgon är det Dagen med stort D, dags att träffa familjen!! Jag är så sjukt nervös att jag tror jag dör! Men jag hoppas verkligen att det kommer att gå bra! Mer uppdatering kommer imorgon efter Mötet med stort M....

Just det ja, mer bilder kommer imon för som sagt, internet är mega segt här!!

god natt ♥


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Sjuuk skola annars! Men lycka till med Mötet ;)!

2011-09-10 @ 11:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0