seven hours to go.

Helt sjukt!! Om 5 timmar sitter jag i bilen på väg till Landvetter. Om exakt 7 timmar lyfter mitt plan till London som senare ska ta mig till NY. Så sjukt, konstigt, crazy, insane!! Imorgon är jag ingen Svenne längre, imorgon blir jag en svensk i USA = Svermikan! (lite påhittig får man vara) Så nästa gång blir det uppdatering ifrån New York.

Dagen annars har bestått av mycket tårta för lilla systern som fyllde 17. Folk har även kommit förbi och sagt hej då och många tårar har kommit, usch! Så nu, dags att sova de sista 3 timmarna i min säng och i lilla Sverige. Just det ja, fick sjukaste presenten någonsin idag! Checka in!!

god natt ♥






Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hahah! Vilken fantastiskt ful tavla!!!

2011-09-06 @ 20:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0