st john university.

Äntligen har jag fått internet på min lilla Mac så att jag kan blogga! Vart ska jag börja?

Flygresan igår gick toppen! Vi va 6 st som åkte ifrån Landvetter och mellanlandade i London innan vi va framme i Newark. Planet var bara 1 timma försenat så det var ingen fara. På flygplatsen träffade vi ett gäng andra au pairer från Sverige så där väntade vi tillsammans innan en buss kom och hämtade oss. På grund av den tunga trafiken var vi inte framme på skolan förän vid 19.00 tiden (lokal tid). Väl där delades vi in i olika rum och jag hamnade med två tjejer ifrån Österrike & Frankrike. Riktigt trevliga! Så det blev ett litet möte och sedan var det läggdags då ögonen stod i kors för mig! När jag även kom in på mitt rum stod det en present till mig där från min värdfamilj. Innehöll en blandning av Ny keps, Ny tröja, Michael Kors tröja, body lotion, godis, tuggummi m.m.

Idag vaknade jag vid 7 på morgonen och då var det dags för frukost. Så nu har vi börjat våra classes där vi är indelade med folk som vi ska bo nära. Har haft en liten presentation och nu har vi rast. Så måste springa tillbaka nu så uppdaterar sen igen med bilder! ♥


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Snäll familj! Haha. Dom fjäskar nog ;)

Nej men skönt att allt gått bra!

2011-09-08 @ 22:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0