complaints.

Efter ett X antal klagomål om att jag är för dålig på att uppdatera ska jag nu skriva mig ett försvarstal...

Som sagt, internet är fortfarande ur funktion. Geek squads som dom själva kallar sig kan inte hitta problemet och tydligen ingen annan heller. Så när wifi kommer tillbaka kan varken jag eller någon annan svara på. Men de har en tendens att komma och gå som de vill. Så ja, jag skyller all dålig bloggning på geek squad numera...

För övrigt hade jag en grymt bra och underbar semester i Florida med världens bästa host family. Sol, bad, båt, golf, dans, shopping, ja dagarna va fyllda med aktiviteter. Så fort jag får något bra internet lovar jag att uppdatera med både bilder och text.

I alla fall. Efter mycket om och men sitter jag nu på tåget till mitt kära New York. Där inne väntar mor & far efter en spontanresa till staterna och mig. Trevligt ska de bli, 3 månader senast.

En liten mini uppdatering fick de bli innan jag dyker ner i mitt korsord för att lösa de sista orden.

Hasta la vista baby!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0