one more week, but with m&d.

Väl hemma efter en underbar vecka var det dags för vardagen. Men den varade inte så länge nej. Fick ett sms av fadern min och frågade om jag ville leka med han i New York till helgen och det tackar man ju inte precis nej till.
Så på fredagen tog jag tåget upp till new york city för att träffa mor & far som hade rest långa vägar.
Det blev en riktigt mysig helg med shopping, the lion king broadway show, promenad på highlinen och ett möte i brooklyn.
söndagen styrde vi bilen mott mitt place i landenberg för att ytterligare spendera 3 dagar tillsammans. Äventyr på dagen så som longwoods gardens & newark för att sedan skicka mor & far på shoppingrunda för jobbet kallade för min del. Goa middagar ute på porchen på kvällarna med trevligt sällskap, ja klaga är det sista jag ska göra.
Onsdags eftermiddag kilade mor & far vidare till cape may så att jag kunde fortsätta mina sista jobbdagar för veckan och catcha upp med mina brudar som jag inte hade sett på 2,5 vecka ish.
Fredags kvällen spenderades hemma hos johannas värdfamilj med grannar, familjer och barn för ett BBQ-party. Framåt småtimmarna efter lite god mat och en smarrig cheesecake trippade mor & far förbi för att hämta upp mig och köra vidare ner till cape may, igen.
En härlig lördag med strålande sol, manikyr&pedikyr och shopping. Blev ett avslut på restaurangen Lucky bones med familjerna axelsson och audrey där vi avnjöt en mycket god middag. Åkte sedan vidare med audrey för att spendera kvällen med hon och hennes kompisar.
Söndag var det dags för hemfärd, både för mig och föräldrarna mina. Så vi brummade iväg upp till pennsylvania för att släppa av mig för att sedan vinka av mor & far som hade ett plan att passa.
Även detta en underbar vecka som man uppskattar otroligt mycket. Påfyllning med ny energi av mor & far. Tack för att ni kom och tusen tack för allting, älskar er otroligt mycket ♥



































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0