fifty plus, can be something.

24 timmar senare från mitt gamla inlägg sitter jag här igen. Samma fåtölj, samma porch, bättre väder, kommer att sakna kvällarna här ute när jag åker till Sverike.
Idag blev det 2 h golf imorse igen. Sista lektionen och även denna dagen blev de väldigt många bra swing. Blir nog att fortsätta med detta fram till hösten då barnen är i skolan på dagarna. Snart kan jag äntligen bocka av en punkt på min bucket list, börja golfa. Hem för att städa källaren och börja lite smått på mitt rum, försöker att göra iordning så mycket som möjligt innan det blir hemfärd. Comcast kom även ut hit idag, finally har jag en TV att kolla på efter 1 veckas uppehåll. Blev även lite träning efter det. Tyvärr inte den bättre versionen för mig idag. Har inte varit ute och sprungit på 2 månader och va så sugen på en runda idag. 5 km senare är den något som min fot får suffra för.
En tur till mallen med tjejerna för att inhandla det sista som folket hemma har beställt. Alltid roligt att shoppa för andras pengar! Inte lika roligt när en 50 årig gubbe raggar upp en och 5 minuter senare har jag ett telefon nummer att ringa när jag kommer hem igen. Något att satsa på kanske, vem vet?
Ne, ett par modern family avsnitt tänkte jag allt döda innan sängen kallar mig. Btw sjukt läskigt!! Just nu i stundens hetta när jag skriver börjar båda hundarna att skälla som aldrig förr och rusar mot träden nedanför. Jag får hoppas att det bara va en ekorre som sprang runt och inte en läskig, liten figur...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0