almost home.

Och där rann tiden iväg på bloggningen igen... Planerna va ju att hålla er uppdaterade hela tiden när jag va hemma i Svearike. Men så blev det ju tyvärr inte.
Veckan har i alla fall bestått, först och främst av otroligt lite sömn!! Ett genomsnitt på ca 4-5 h per natt. Inget sova innan 3am och upp och hoppa innan 8am och så har det sett ut. Har även hunnit med en del kompisar vilket jag är glad över. Utgång, fika, frukostar, kalas, häng, mys stunder. Har uppskattats otroligt mycket stunderna jag har hunnit ha med er.
Sen har det även vart en massa bröllop då brodern min och Camilla valde att bli ett. Så otroligt fint bröllop och det var ett x antal gånger som tårarna kom. Speciellt då brodern bestämde sig för att sjunga Glory of love - Chicago till Camilla. Ni var så fina ♥
Så nu sitter jag i London på flygplatsen. Kan helt ärligt säga att jag är så sjukt trött att jag inte har någon blekaste aning om när jag lyfte eller landade. Då var jag inne i drömmarnas land. Så om 1,5 h lyfter planet och sen är jag hemma, wiho!Hanna & Sophie om ni läser detta, va beredda på att örnen snart landar!!









Kommentarer
Postat av: Magda

Åh Nella, du är såå fin och var så galet fin på bröllopet!! Såå snygg!!

2012-08-14 @ 23:44:04
Postat av: Anonym

Hon kom, hon åt, hon träffa kompisar o kompisar o kompisar,planera bröllop, träffa kompisar, åkte till Rönnäng , träffa kompisar och sov där emellan........ Man kan säga med andra ord.....jag blev blåst på konfekten....men jag älskar dej ändå...pappi

2012-08-14 @ 23:56:24
Postat av: H

Your home nooooow. UPDATE

2012-08-25 @ 19:31:19
URL: http://H

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0