family sunday.

Söndagen var en riktigt härlig hel dag med familjen. Tog en lugn morgon innan jag gick upp för att äta en liten brunch för mig själv. Vid 3 tiden satte vi oss hela familjen i bilen för att åka till en park. Hamnade mer i ett skogsområde där vi gick längs en stor stig och en bäck. En härlig promenad i solen på 2 timmar med glada barn och hundar, mycket spring, klättring och skoj.
Väl hemma avnjöt vi en hälig middag med slowcooked meat som bara smälte i munnen. Kvällen avslutades med en campfire på altanen samtidigt som det grillades marshmallows i kylan. Efter detta blev det självklart ett par timmar framför Oscars galan. En helt perfekt familje-söndag om jag får säga mitt!
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0