first day of school.

Hejsan hoppsan!
Kan meddela att efter min lilla mardröm somnade jag gott i min säng.
Va en aningen trött på morgonen när jag skulle gå upp men ett träningspass senare var man pigg igen.
Dagarna den här veckan har bestått av träning varje morgon, barnpassning och slapp/häng med mina 2 tjejer och många våldgästningar hos Johanna. En helt lugn och perfekt vecka!

Igår gjorde jag och Hanna vårat första besök på college. Blev en lektion i Human development på university of Delaware. Synd att man inte kan få credits för den, men det var i alla fall sjukt intressant och roligt att hoppa in i skolbänken igen. Trodde aldrig att jag någonsin skulle gå till skolan frivilligt eller säga detta; jag längtar lite efter plugg...

Idag var det också fika-torsdag som vi kallar den. Fick en god fruktsallad med smak av lime som Hanna så fint hade lagat ihop. Ja, alla 3 ordagrant slickade upp resterna på tallriken.
Så nu sitter jag här på HAC medans Sara har dans. Om 1 timme vankas det Vampire Diares, yeay!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0