gothenburg or baltimore.

Och så va de ju det här med bloggning igen. Men som sagt, jag har inte lovat men jag ska försöka att bättra mig...

Börjar med helgen då jag spenderade den mestadels med Hanna. Spontanttrip & planering runt 2am på natten bestämde vi oss för att göra Baltimore. En helt otrolig stad som påminner mig mer än bara lite om mitt vackra Göteborg. Hamn, sol, värme, fiskmåsar och en sallad vid havet. Kan det bli mer "vår i göteborg"? Vi tog oss i alla fall en promenad lite överallt i hamnen och stan innan det var hemfärd vid 3 tiden, Hanna hade ett jobb att sköta.

Kvällen spenderades hemma hos Hanna med en dinner date som bestod av en god rotfrukt sallad och lax i ugn. Fick bli ett avslut med mousse och lime marinerade jordgubbar. Ja, man får ju gotta sig ibland när man jobbar.


















Kommentarer
Postat av: M

Det ser så gött ut! Särskilt fint med kräftmössan!

2012-02-22 @ 09:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0