new shoes.

Söndagen spenderades tyvärr mer en hela morgonen i sängen... Vid 2 tiden gick jag upp då magen bestämde sig för att säga ifrån. Blev efter det en liten tur till Dick's Sporting Goods för att försöka sig på att köpa sig ett par nya spring skor då dom gamla mestadels består av duck tape i hälen. Hittade ett par fina tjejiga skor och det var kärlek vid första ögonkastet, både för foten och mig. Glad över mina skor hann jag inte mer än att komma hem innan träningskläderna var på och jag sprang ner till club houset för att testa dem. Perfekta!!
Hemma var det familjemiddag på schemat och en massa skratt och spökhistorier från Doug senare satt vi 3 tjejer nerbäddade i Johannas säng, så som en söndag ska vara...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0