sleep paralysis.

Usch, har vaknat upp och vart med om min riktigt första äckliga mardröm. Googlade runt lite och ska man lyssna till internet så var det en form av sömnparalys.
I drömmen låg jag i min säng, allt var som att jag stod bredvid min säng och såg mig själv sovandes. Men helst plötsligt vaknade jag och kunde inte göra någonting. Jag var helt förlamad ifrån höften och neråt. Försökte att tända sänglampan men den fungerade inte. Försökte att ställa mig upp men benen kunde inte hålla mig. Hela huvudet snurrade för mig och jag kunde knappt hålla ögonen öppna. Till råga på allt är det någon som står och kollar på mig vid min dörr och bara hånskrattar. Jag kan inte ropa på hjälp, jag kan inte gå, ingenting. Jag kände verkligen paniken och visste att jag behövde gå upp på övervåningen för att be om hjälp. Fruktansvärt äckligt att känna en sådan verklig- och maktlöshet i en dröm. Så får se om man kan somna om nu, va tvungen att gå upp för att skaka av mig drömmen lite. Så vi gör ett nytt försök.

godnatt ♥
och jag hoppas verkligen att det blir en god natt...

Kommentarer
Postat av: Rebecka

USCH! i know just how it feels, har drömt så flera flera ggr. Det är verkligen SÅ obehagligt!! Du ber väl aftonbönen innan du somnar? ;) Gör de annars haha. Skype sen? Miss u , pöss

2012-02-07 @ 11:25:57
URL: http://rebeckaoskarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0