the fat day.

Lika väl som hemma är det även fettisdagen i USA också, eller the fat day. Så upp och hoppa för att börja dagen med ett pass step it up till följd av en promenad med hundarna. Hamnade hemma hos Johanna där den ljuvliga doften av nybakat spred sig genom köket... eller? Lite bränt kanske, men fortfarande gott! Dagens bakning bestod i alla fall utav semlor. Glad, mätt och belåten efter en smaskig semla drog jag mig hemåt då klockan tickade åt "skolbuss med barn påväg hem." Även här hos Powells blev det semle bak och jag fick mycket väl godkänt i betyg av barnen.
Många skratt och stoj senare blev de sagostund i Saras säng innan jag ännu en gång sprang glatt ner till Johanna där jag gotta ner mig i sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0