time goes by.

Sovmorgon idag då jag vaknade med en nackspärr som inte var att leka med. Men inte skippar man träningen för det! Hoppade på ett body pump pass som sedan följdes av en promenad runt sjön med mina gose hundar.
Tog det chill hemma innan barnen droppade in en efter en. Körde Nik till gittaren och sedan var denna jobbdagen slut.
Drog med mig Hanna till Panera Bread där vi båda mumsade i oss varsin chicken cobb salad till en massa skvaller innan vi hoppade ner i soffan hemma hos Johanna. Filmtittande och jag snarkandes avslutades kvällen.

Just det ja, innan jag glömmer. Idag firar jag 5 månader i staterna. Deprimerande vad tiden går för fort framåt...

god natt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0