to many times.

Ny vecka & en ny måndag. Började denna dagen med ett gott kickboxnings pass på HAC. Äkta hat-kärlek till det alltså! Väl hemma blev det lite städning, tvätt, ja sånt som au-pair yrket innebär. Kan meddela att alla sysslor var klara efter 20 min så ska inte klaga eller så. Fick besök av Miss Hanna en stund innan det blev en mini promenad med hunden.
Sen var det lugnet före stormen då barnen kom hem. Snabb läxläsning innan jag & Nik satte oss i bilen då det var dags för gitarren.
Alla dagar leder till ett slut och även denna måndagen (som senare visade sig att bli för lång). Hamnade hemma hos Johanna där vi alla 3 gottade till oss i hennes säng med en rad av roliga youtube klipp.
Sen var det dags för mig att springa på toaletten. Där visade sig att middagen inte ville vara kvar i magen min och att jag spydde 3 gånger. Tog mig sakta och säkert hemåt där illamåendet fortsatte. Blev uppe hela natten då jag sov och spydde med jämna mellanrum. Vid 5 tiden och 10 spyor senare fick det vara nog och efter det somnade jag helt utmattad.
Imorse när jag vaknade visade det sig att jag inte var ensam då både Elin & Nik hade också fått magsjuka. Så det kan gå! Sängliggandes hela dagen fram till 8pm nu på kvällen då jag bestämde mig för att gå upp och ta något litet att äta. Så nu ligger jag åter här i sängen igen som jag har gjort det senaste 22 timmarna. Dags för en riktigt härlig nattömn. God natt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0