walking on sunshine.

En härlig promenad i morgonsolen och ett pass på HAC senare blev det en tur för oss tjejer till Newark. Satte oss ännu en gång frivilligt i skolbänken och jag nästan somnade till av trötthet då jag kände hur huvudet nickade till.
Efteråt blev det cafe besök och hör och häpna. Vi satte oss på uteserveringen i strålande sol och utan jacka, upp emot 20 grader och rena värmen den 23 februari 2012 kl:12, upprepar 23 februari!!
En promenad med hundarna i den härliga solen innan det var dags att dra sig hemåt där jag nickade till i soffan 10 minuter innan barnen kom. Dom sprang ut och lekte så barnfritt hela eftermiddagen satte jag på musiken samtidigt som jag grillade kycklingen ute på grillen. Så en härlig och solig dag som avslutades med en smoothie och korsordslösning på ännu ett nytt café i Newark.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0