working weekend.

Oj vad dagarna bara flyger iväg! Lovar mig själv om och om igen att jag ska bli bättre på att blogga. Men som jag en gång läste i bibeln, man ska inte lova. Så jag säger så här, jag ska försöka bli bättre!

Helgen var det i alla fall jobb som gällde hela lördagen och söndagen. Fredag kväll spenderade jag och johanna på cheesecake factory med Sofia (tjejen från Lucia). Hade en riktigt trevlig kväll och den avslutades med henne som nattgäst i min säng.
Helgen med barnen gick kanon! En massa pusslande på 500 bitar och film. Med hot från pappan om utegångsförbud i 1 vecka och ingen super bowl om de inte lyssnade på mig var det som änglar. Så trots jobb var det allt en bra helg.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0