xxl and square eyes.

Jag är så trött och jag orkar egentligen inte skriva en mening, men har man en blogg så måste man uppdatera. Olyckligtvist bir detta ett inlägg utan bilder då kameran ligger 3 långa meter ifrån mig och lat amerikanare som man har blivit orkar jag inte gå upp ur sängen...

Fredagens ledighet ifrån skolan resulterade i en hel dag med jobb och barn. Jag, Johanna & Hanna samlade alla våra barn för en picknik och skoj i skogen. En solig dag med stick house, football, fotboll & krocket, en härlig jobbdag med andra ord!
Eftermiddagen spenderades på XXL-mataffären Costco där det är stor pack i shopping som gäller. Vad sägs om paket med 2 kg jordgubbar eller 8 liter apelsin juice? Ja, ta du en funderare...

Idag lördag har mina ögon utvecklats till fyrkanter. Vakna och mellan 11.00 - 6.00 var det skype som gällde! Hann med att hälsa på både Madde, Joachim, Rebecka, Filippa, mamma, syster och resten av mina kompisar som befann sig mitt hus utan mig.
Dagen avslutades med melon, brända nötter och skräckis. Vi är fantasifulla här i Somerset..

Men. Sen kväll resulterar i tidiga morgnar då jag drar iväg med min hostdad Doug och hans polare för en dag i Philadelphia. Dags för att förbereda för kvällens stora höjdpunkt; Super Bowl...

Kommentarer
Postat av: Madsrachel

good job please keep on the good work

2012-08-22 @ 06:41:45
URL: http://madsrachel.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0