girls day out.

Fredags kvällen åkte jag, johanna, hanna & hennes värdpappa till Wilmington för att hämta upp hannas kompis ifrån Svearika, Tilda! Och det var min fredagskväll, men trevligt att träffa henne!

lördagen hade jag & Sara våran girls-day-out-dag som hon fick i 9-års present av mig. Hon fick lov att shoppa vad hon ville för $30 & efter det skulle vi ut och äta. Det blev popcorn på mallen, hamburgare på five guys och glass på friendlys. Av shoppingen blev det allt ifrån en tröja till lösnaglar och där emellan en massa krims krams. Men en riktigt mysig dag hade vi och det tyckte vi båda!
Kvällen bestod av jobb och fick lite fin besök av Hanna & Tilda på det.












Kommentarer
Postat av: Madde

Saknar dig nellisen!

2012-01-13 @ 13:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0