ice skating.

Söndagen blev jag väckt av Bruno lilla. Gick upp och fixa frukost med barnen innan det blev dags att dra iväg på au pair möte vid 3-tiden. Dagens möte hölls i ishallen och med skridskorna på åkte vi runt, runt och runt. Det är tyvärr det enda man får göra i amerikanska ishallar, allt annat är tydligen olagligt. Fråga Johanna, hon åkte tydligen fööööör fort och blev därmed tillsagd.

Efteråt yrade jag runt i bilen i 40 min innan jag hämtade upp Hanna på tågstationen. Man får ju inte säga ordet hata, men jag ogillar STARKT Wilmington som endast består av enkelriktat överallt du kör! Men efter ett bra tag fick jag i alla fall tag på min lilla kära. In i bilen och till applebees där en hej då middag hölls för tysken Lisa.
Hem till mig med Hanna där det blev en familje-spel-kväll. Jag och Hanna kammade självklart hem alla poäng i spelet scategories. Ett härligt avslut i källaren med en kopp tea och film innan det var hem och läggdags för den lilla blondinen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0