girls night home.

Helgen har nått sitt slut. Många får ju sin jobbångest på söndagen, själv r min som bortblåst. Hade planerat att vakna upp, ta mig en frukost för att sedan få min första golf lektion. En helt perfekt måndag om jag får säga mitt.

Lördagen bjöd på en klippning för mig och Sophie. En dyr en, toppning för $46 + tip på det. Skulle inte USA vara billigt?! Tog oss sedan en promenad runt sjön. Kan säga att en promenad i värme och med min robot foot är tyvärr inget jag rekomenderar. Men det gick i alla fall! Tre andra au pair kompisar hade vägarna förbi och vi bestämde oss för att laga ihop en liten god middag med varandra. En riktigt mysig kväll med en massa prat, skratt och gott sällskap.

Dagen idag bjöd på tubing med au pair gruppen. Inte som jag hade tänkt mig då vi satt i en ring i en flod som knappt nådde upp till knäna för att glida fram i snigel fart. Men tjejer som vi är kan vi prata på och få stunden att glida förbi. Middagsbjudning hemma hos Hannas familj innan kvällen avslutades hemma hos mig med Titanic och glass.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0