golf lesson.

Dagen började toppen igår med en första golf lektion. En bra lärare, några bra swing blev en bra start på dagen. Bestämde mig sedan för att ta mig en promend i skogen med våran lilla puppy och bada i rivern med honom. Mycket uppskattat och snarkningarna kom på direkten när vi va hemma.
Sedan blev det att vattna blommorna i en timma i följd av att städa bilen, väl behövligt! Svettig, törstig och trött hamnade jag i ryggläge på soffan innan det var dags för timman senare att hoppa upp igen för att dra mig till gymmet. Blev 2 mil på cykeln och sedan hamnade vi alla tjejer på ryggläge vid våran TV. Som jag säger, alla är välkomna hem till Powells...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0