70 degrees.

Helt sjukt varmt har det varit idag. Började morgonen med ett sweat pass och redan dår var det 13 grader ish. Hemma och slappa ett tag innan jag avnjöt en god frukost med färska bär framför mina nya "favorit" program, Let's make a deal & what's the price.
Tog sedan med mig Bruno på en promenad hem till miss hanna där vi alla 3 tjejer avnjöt en god och nyttig fika. Det är ju trotsallt torsdags fika idag.
Hem och förbereda inför barnens hemkost och sedan iväg till HAC för Saras dans. Kvällen spenderades en stund med tjejerna innan jag drog mig hemåt. Fick plockat och fixat med lite grejer ikväll som man aldrig annars hinner. så nu blir det nana för min del. god natt ♥

image description




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0