end of the week.

Kan här med meddela att jag tyvärr inte har blivit en gummibjörn för er som trodde det. Fick en liten oväntad gästbloggare vid namn miss Hanna.

Helgen blev i alla fall lugn och härlig. Fredags kvällen spenderades med miss Hanna och min familj i middle school. En match mellan lärare och elver i basket och min lilla Elin som gjorde cheerleading. Roligt att kolla på och en sjukt hög ljudvolym då eleverna vann över lärarna med 1 p. Efter det blev det chill hemma hos Hanna innan vi båda somnade gott i soffan.
lördags morgonen kom jag med den brilianta ideén att gå på zoo. Så jag och miss hanna hoppade in i bilen för att åka iväg till Wilmington. Besviken på det lilla zoo:t med nästan inga djur åkte vi hem efter 20 minuter. Men jag fick i alla fall se min tiger, finally!
En tur till ACME för en god sallad innan vi hamnade på min altan i värmen där vi blev sittandes till solen gick ner. Stammisar som vi är åkte vi till ACME igen för att inhandla kvällens middag, lax, rotfrukter, spaghetti pumpa och limesallad. Mycket gott och vi satte oss ännu en gång i bilen för att avnjuta en tur till biosalongen. Filmen Gone visades och den var faktiskt över förväntningarna bra!
Söndagen blev en lugn förmiddag med en tur till Tj Maxx. Blev en skjorta och en kofta rikare och några dollar fattigare. Hem till Hanna och jobba lite med henne innan vi drog oss hem till mig. Familjekväll med Powells och en god middag som havet bjöd på. Pictionary som ett avslut vilket resulterade i vinst till oss tjejer. Alla kvällar leder till ett slut och även denna. Efter lite film och tjöt i soffan var det dags för sängen och jag somnade gott.












Kommentarer
Postat av: Madde

Gött med en i T-shirt och den andra i tjockjacka!

2012-03-07 @ 10:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0