first day with shorts.

Ja, när helgen kommer bli bloggen lidande. Jag får skylla på det härliga vädret också. Ja, man ska inte klaga när det har varit strålande sol och 25 grader i 2 dagar nu. Man tackar för värmen och slänger på sig ett par shorts!
Gårdagen & idag har varit helt underbara. Man känner verkligen att sommaren/våren är på G. Så vad har jag gjort? Tränat en del, hängt med mina tjejer i solen och även efter solen. Tog min första cykeltur med hundarna runt sjön vilket gick galant. Förutom när Bruno fick se en ekorre och fick för sig att ruscha iväg med mig på cykeln...
Har även vart på läkarbesök idag då min fot är helt knasig. Blev påslängd ett par piller som jag ska ta 1 gång/dag och om det inte är bättre om 2 veckor blir det en x-ray.
Så nu tänkte jag förbereda lite middag innan mina barn kommer hem ifrån soccer, lacrosse och allt vad det nu är. Uppdaterar om Baltimore helgen i ett senare inlägg.



så här gott kan det vara en tisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0