ice cream.

Ännu en dag som har försvunnit. En onsdag som börjdade med lite träning på clubhouset. Ja, även en dusch där då varmvattnet hos oss har varit ur funktion sedan i helgen. Man vet ju hur lång tid det tar när män får för sig att fixa grejer själva...
Hem och fixa iordning lite innan jag åkte iväg med tjejerna och en gäst på 5 år för att köpa glass. Vad kan inte bli bättre än glass när det är strålande sol och 25 grader? Helt underbart är vädret som pågår just nu.
Tog mig även tiden för en cykeltur runt sjön med Bruno och oj vad trött man kan bli. Kan säga så här att jag aldrig har vart med om en latare valp. Jag lovar er att någon gång kommer det komma upp ett videoklipp med hans snarkningar, de är inte att leka med.
Eftermiddagen gick bra. Barnen var ute och lekte och jag inne och laga mat. Framåt småtimmarna åkte vi tjejer till Westchester där au pair möte var på G. Denna gången bjöds det på självförsvars kurs. Mycket intressant och man lärde sig en del. Fick mig en lite smäll av miss Hanna så numera vandrar jag runt med en röd liten bula i pannan, men den bjuder jag på.

god natt ♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0