last day before weekend.

Jag överlevde morgonen och efter ungefär 3 timmars väntan kom en pojk in och sa att bilen var klar. Hoppade glatt in och körde iväg medans magen kurrade. Blev en god sallad på ACME innan jag sprand förbi tjejerna en snabbis.
Barnen kom hem och det blev rent och sagt en slapp eftermiddag. Platta håret på Sara och valde kläder då alla barnen skulle iväg på birthday party. Kvar blev jag, hundarna och tv:n. Inget bra program som gick så bestämde mig för att göra lite nytta så blev ut att springa. 5 km och 2 varv runt sjön senare var jag helt utmattad och lagade ihop en god middag bestående av lax.
Kvällen spenderades snyftandes i biosalongen med tjejerna då vi kollade the vow, riktigt bra film. Så nu blir det snart dags att sova. Upp imon och göra helgen i Baltimore.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0