nightmare, again.

Usch jag fattar inte. Jag som aldrig har mardrömmar har nu vaknat upp ur min andra mardröm på bara någon månad. Också lika verklig som förra och även denna gången började den i mitt rum.
Det var en blandning av överraskningsfest från mina kompisar, dom hade kommit hit till USA. Jag tyckte det var overkligt och gick upp i köket för att fråga Doug & Jenny vad som hände. Allt var som vanligt så jag gick ner i källaren igen men möttes av en som strypte mig. Ropade på hjälp men såg att hela familjen var i fara. Mina kompisar hade blivit som de gaturånarna i "The book of Eli" om ni har sett den. Äckligt i alla fall!

Helt sjuk dröm och helt sjukt verklig! I drömmen hade jag även skruvat av glödlampan i panik så när jag vaknade på riktigt fick jag ännu mera panik för att allt var svart och "lampan inte fungerade". Ne, mardrömmar säger vi BIG NO till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0