flyers vs. devil.

Söndag morgon drog jag med mig mina brudar till kyrkan (farmor&farfar, nu blir ni väl glada). Korta möten så readn strax efter 11 var vi klara. Eftersom att Hanna skulle jobba började jag och johanna att brainstorma för att komma på dagens påhitt. Åka iväg någonstans? Ge blod? Se indianer? Ja, listan blev lång tills smarta lilla jag kom på den brillianta idén, vi åker och ser NHL match!!
Sagt och gjort, klockan var 12 och matchen började om 3 timmar. Efter mycket om och men i telefon för att köpa biljetter kom vi äntligen iväg och vi hann till matchen med 15 minuter som marginal. En spännande match mellan philadelphia flyers och new jersey devils som efter förlägning slutade med 4-3 till flyers, man tackar för segern. Glada i hågen satte vi oss i bilen på väg hem där det väntades familje middag. Lika god som vanligt och kvällen avslutades i johannas säng till klassikern a west side story.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0