my first zoo.

Lördagen kom upp. Den planerade dagen där vi skulle överraska Hanna med ett 1 månads sen födelsedags firande. Men just denna dagen hade lilla miss H "inga planer" då hon tackade ja till att jobba. Ja ja!
Jag & Johanna tog oss en tur till Philadelphia istället för att bocka av en prick på min bucketlist, gå på zoo! Ja tro det eller ej men min mor & far tog aldrig med mig på zoo i barns åldern. Sån dålig uppväxt fick jag...
Men det har inte gått någon nöd på mig. Nu fick jag uppleva denna otroligt härliga lördagen med johanna vandrades på zoo. Fick se allt ifrån zebror, lejon, giraffer, björnar, kängruar, skölpaddor, geoparder, ja allt du kan tänka dig.
Glada i hågen blev det hemväg framåt eftermiddagstid där jobb väntade för min del. Föräldrarna skulle iväg till Philly för att fira de nyförlovade paret Santiago. Så kvar blev jag med 4 barn, hamburgare från five guys och filmen dum dummare. Barnen lades till sängs och jag avslutade min kväll i soffan med Tom Cruise och Top gun innan föräldrarna kom hem. Kunde inte blivit en bättre jobbkväll om jag får säga mitt!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0