gun range.

Ja, efter bilincidenten flöt vekan på som vanligt. På onsdags morgonen fick jag ett litet gulligt sms (läs ironi) av min värdpappa som innehöll "you girls are on my shit list". Ja, då kanske ni undrar varför och jo, jag ska berätta för er...
Efter mycket om och men i söndags hade han äntligen fixat en skjuts som körde 2 timmar ner till Lewes, hämtade oss tjejer och sedan körde ytterligare 2 timmar hem för att lämna av oss. På detta hade han även fixat en bärgningsbil som kunde hämta bilen och köra den upp hit för att fixas. Saken är den att när den kom till servicen tog det inte mer än 2 minuter innan bilen startade again vilket betyder, det var batteriet.
Generade slog vi tjejer ihop våra hjärnor för att skriva ett "förlåt-så-jätte-mycket-för-all-bekymmer-vi-gav-dig-men-tack-för-all-hjälp" sms.
I alla fall, snäll som han fortfarande är tog han med oss 3 tjejer på gun range på kvällen. Ännu en punkt avbockad på min bucket list. Kände mig som i en CSI film eller något, eller va jag en riktigt amatör som i polisskolan filmerna..?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0